Bir çok müşteri desteği veren yazılım vardır. Bunlar Ticket açmaya veya Canlı Chat yapmaya yarar.
Websitelerine ve mesaj gelen tüm platformlara bu uygulamaları entegre ederek müşteri desteğini kolaylıkla verebilirsiniz.
Websitelerine ve mesaj gelen tüm platformlara bu uygulamaları entegre ederek müşteri desteğini kolaylıkla verebilirsiniz.
Bunlardan populerleri :
Focalscope
Sales Force
Zendesk
Zoho
LiveAgent
FresghDesk
FocalScope ile neler yapabiliriz ?
Bir çok iletişim kanalından gelen dataları toplayıp agentlara iletebiliriz. Canlı Chat yapabiliriz
Sales Force ile neler yapabiliriz?
Birden çok çözümü var. Bunlardan biri de müşteri desteği.. Satış,Servis, E-ticaret ve Marketing gibi alanlarda bir çok çözümü var. Benzer şekilde Ticket sistemi uygulanabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder